Σάββατο 04/05/2024

Google: Γνωρίστε τον Bard, το νέο chatbot τεχνητής νοημοσύνης

ΠΑΜ!!!

Κουπόνια 100 ευρώ από το Temu για όλους!!!

Μετά από μήνες ατελείωτης συζήτησης για το OpenAI και το ChatGPT, η Google είναι επιτέλους έτοιμη να μπει στο ρινγκ με ένα δικό της chatbot.

Στις 6 Φεβρουαρίου, η Google ανακοίνωσε το Bard, το οποίο περιγράφει ως “μια πειραματική υπηρεσία συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης”.

Ο Bard θα υποστηρίζεται από το Google Language Model for Dialogue Applications (LaMDA).

“Εργαζόμαστε σε μια πειραματική υπηρεσία συνομιλίας AI, που υποστηρίζεται από το LaMDA, που ονομάζουμε Bard. Και σήμερα, κάνουμε ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός ανοίγοντάς το σε έμπιστους δοκιμαστές πριν το κάνουμε ευρύτερα διαθέσιμο στο κοινό τις επόμενες εβδομάδες”,αναφέρει η Google στην ανακοίνωσή της.

Ως προς το πώς θα λειτουργεί το Bard, η Google αναφέρει ότι το Bard επιδιώκει να συνδυάσει το εύρος της γνώσης του κόσμου με τη δύναμη, την ευφυΐα και τη δημιουργικότητα των μεγάλων γλωσσικών μας μοντέλων. Βασίζεται σε πληροφορίες από τον Ιστό για να παρέχει φρέσκες, υψηλής ποιότητας απαντήσεις.

“Το Bard μπορεί να είναι μια διέξοδος για δημιουργικότητα και ένα σημείο εκτόξευσης για περιέργεια, βοηθώντας σας να εξηγήσετε νέες ανακαλύψεις από το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb της NASA σε ένα παιδί 9 ετών ή να μάθετε περισσότερα για τους καλύτερους επιθετικούς στο ποδόσφαιρο αυτή τη στιγμή και μετά να κάνετε ασκήσεις για να χτίσετε τις δεξιότητές σας”, σημειώνει η Google.

Χρησιμοποιήστε το Bard για να απλοποιήσετε πολύπλοκα θέματα, όπως να εξηγήσετε νέες ανακαλύψεις από το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb της NASA σε ένα παιδί 9 ετών. Εικόνα: Google

Η Google θα κυκλοφορήσει αρχικά το Bard με μια ελαφριά έκδοση μοντέλου του LaMDA. Αυτό το μοντέλο απαιτεί πολύ λιγότερη υπολογιστική ισχύ, γεγονός που επιτρέπει στην Google να απευθυνθεί σε περισσότερους χρήστες από ό,τι θα έκανε με το πλήρες μοντέλο. Ως εκ τούτου, περισσότεροι χρήστες θα μπορούν να παρέχουν σχόλια.

Η ανακοίνωση της Google έγινε μία ημέρα νωρίτερα από την ανακοίνωση της Microsoft για το νέο Bing και Edge με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης